Media

Website-uri dedicate si cu orientare spre promovarea acestui sport

Reteaua de socializare Facebook – pagini de facebook ale echipei

  • Audio Class Drift Team – pagina oficiala de FB a echipei (15.000 fani)
  • 3Fun Performance – pagina oficiala a shop-ului unde se realizeaza lucrari de conversii turbo , pregatiri masini de drift, drag, setari si montaje calculatoare standalone de cate colegul si pilotul echipei Catalin Trifan ( 3500 de fani)
  • Audio Class – pagina oficiala a firmei noastre ( 2400 fani)
  • Pagini personale piloti ce insumeaza peste 10.000 de prieteni care urmaresc activitatea: Alin Botis, Catalin Trifan, Ilarion Grigorici ;

Un total de aprox 28.000 de oameni pot vedea fiecare postare de pe aceste pagini, “reach-ul “ total fiind unul dublu sau triplu daca din acestia distribuie sau dau like o poza sau o postare de pe una din pagini sau profile personale ale pilotilor !

Parteneriate incheiate pentru 2016 cu alte pagini de Facebook in vederea promovarii noastre ca echipa si a activitatii pe care o desfasuram

Un total de aprox 1.500.000 de oameni pot vedea fiecare postare de pe aceste pagini, “reach-ul “ total fiind unul si mai mare daca din acestia distribuie sau dau like o poza sau o postare de pe una din pagini pe profilul lor .

Televiziune nationala si locala

  • Televiziunile locale si nationale vor fi prezente in fiecare localitate unde ne deplasam in ziua pre mergatoare cursei pentru conferinta de presa oficiala , vor transmite stiri de la fata locului, interviuri cu pilotii si stiri despre eveniment!
  • transmisiuni live pe internet a etapelor de drift si a evenimentelor de tip Grand Prix
  • Reportaje TV  2014

 

 

 

 

 

 

 

 

Canal oficial Youtube – Audio Class Drift Team

  • In momentul de fata canalul oficial al echipei cuprinde review-urile sezoanelor 2011 si 2012, 2013, 2014 review-urile majoritatea etapelor la care am participat in 2012 , 2013 , 2014 si cateva filmulete de la antrenamentele efectuate in Piatra Neamt in poligonul municipal in 2015
  • Canalul are peste 200 de abonati care primesc noile filme pe care le incarcam intr-un news feed special pe care Youtube il are ca si optiune
  • In total  peste 60.000 de vizualizari unice ale videoclipurilor de la etapele din sezoanele competitionale desfasurate pana acum;